lørdag 26. april 2008

This is me..

..kan jo fortelle litt om meg selv, slik at dere vet mer om min bakgrunn.
Jeg har jobbet med blomster i snart 16 år, og stortrives med det. Kanskje fordi jeg elsker å jobbe med blomster,gaveartikler og interiør. Samtidig liker jeg det å kunne skape noe, Kunne glede noen. Og det gjør jeg jo hver dag i mitt yrke.
Her er noen bilder fra butikken min...
...som ble kåret til "byens triveligste butikk."
Og det er jeg veldig stolt av.






I tillegg til blomsterlivet mitt, har jeg jobbet som daglig leder i en brudesalong. 
Der fikk jeg en gyllen mulighet til å designe min egen kjole.
 Og slik ble den:




Ble fornøyd med resultatet, selvom gullfargen var litt "over the top".
Men det er MIN kjole, og den har navnet JANNE. 
Så det er vanvittig uansett.

Vel, dette var noe.
Og så fort jeg kommer meg mer inn i dette, vil det bugne av
tips, ideer og nyheter på denne siden.

Og folkens.....kom gjerne med kommentarer og tips til meg.

natti natt

Ingen kommentarer: